top of page
Provedeme vás prodejem vaší nemovitosti

Vypadá to, jako kdyby na tom nic nebylo. Ve skutečnosti je prodej nemovitosti souborem více než 10 kroků, které postupně vedou k vytouženému cíli – prodeji vaší nemovitosti.

Celý proces trvá obvykle několik měsíců a zahrnuje spoustu formalit. Naštěstí pro vás – vy se nestaráte skoro o nic.

1.

Každá naše zakázka začíná stejně - nejprve se potkáme v naší kanceláři. Pobavíme se o vaší situaci, navrhneme nejvýhodnější řešení a domluvíme se na dalším postupu.

2.

Vydáme se na místo. Prohlédneme si vaši nemovitost a dořešíme detaily.

3.

Pro potvrzení oboustranné důvěry podepíšeme smlouvu a pustíme se do práce. 

4.

Fotky, texty, reklamní plachta, realitní servery, cílená inzerce. Na začátku je spousta práce  vaše nemovitost dostane kompletní servis a promyšlenou strategii propagace. Než jakoukoliv informaci pustíme do světa, schválíte ji a doplníte detaily.

Zároveň potřebné informace ověříme na katastrálním úřadu.

5.

Jakmile se objeví první zájemci, provádíme je nemovitostí, připravujeme pro ně veškeré podklady a staráme se o to, aby měli všechny informace potřebné ke svému rozhodnutí.

6.

Na řadu přichází i další oficiality. V případě prodeje pozemků zjišťujeme na stavebním úřadu rozmístění inženýrských sítí a možnosti stavby. A když prodáváme starší nemovitost, zjišťujeme například, zda můžete přistavět podkroví nebo celé patro.

7.

Našli jsme kupce. Ten si složením blokační zálohy zarezervuje nemovitost, kterou už dalším zájemcům nenabízíme. Ladíme detailní domluvy prodávajícího i kupujícího, zajišťujeme podpisy smluv i advokátní úschovu peněz.

8.

Po tom, co jsou splněny všechny náležitosti uvedené ve smlouvách, čekáme už jen na přepis nemovitosti na katastrálním úřadě.

9.

Připravujeme předání nemovitosti – předávací protokol, zápis stavu energií a dokonce i samotné přepisy energií u dodavatelů je na našich bedrech.

10.

Dříve povinnost prodávajících, nyní nutností kupujících – úhrada daně z nabytí nemovitých věcí a podání daňového přiznání do tří měsíců od změny vlastnictví. S vypracovaným posudkem od odhadce a vyplněnými formuláři vše na FÚ za kupujícího zajistíme. Poté od nás dostane instrukce, jak zaplatit daň.

11.

Po novém roce se připomínáme prodávajícím s odhlášením a kupujícím s přihlášením k dani z nemovitosti.

12.

Strávíme společně několik měsíců, a proto nás zajímá, jak se máte. Jednou za čas si zavoláme, a  když máte chuť, zajdeme třeba na kávu.

Uvažujete nad prodejem pozemku či nemovitosti?

Zavolejte nám na +420 773 998 200. Pobavíme se o vaší představě a najdeme řešení, které vám sedne.

bottom of page